Info transport
Livrarea pe teritoriul Romaniei se realizeaza prin intermediul GLS, iar costurile de livrare sunt urmatoarele:
- colet cu plata ramburs (la curier), suma ramburs mai mica de 300 de lei - cost livrare 20 de lei
- colet cu plata ramburs (la curier), suma ramburs mai mare de 300 de lei - cost livrare Gratuit
- colet fara ramburs (achitat cu cardul online sau prin transfer bancar), valoare comanda mai mica de 200 de lei - cost transport 15 lei (costul se achita in momentul finalizarii comenzii)
- colet fara ramburs (achitat cu cardul online sau prin transfer bancar), valoare comanda mai mare de 200 de lei - cost transport Gratuit
Livrare la Easybox - Sameday Curier
- colet fara ramburs (achitat cu cardul online sau prin transfer bancar), valoare comanda mai mica de 200 de lei - cost transport 11 lei (costul se achita in momentul finalizarii comenzii)
- colet fara ramburs (achitat cu cardul online sau prin transfer bancar), valoare comanda mai mare de 200 de lei - cost transport Gratuit
Livrarea pe teritoriul Uniunii Europene se realizeaza prin Intermediul Packeta Group, iar costurile de livrare (calculate pentru un colet cu greutatea de maxim 5 kg) sunt urmatoarele :
- livrare in Bulgaria si Ungaria - 30 de lei
- livrare in Polonia, Republica Ceha si Slovacia - 40 de lei
- livrare in Germania, Croatia - 50 de lei
- livrare in Austria, Spania, Italia, Portugalia si Grecia - 60 de lei
- livrare in Belgia, Danemarca, Estonia, Letonia, Lituania si Olanda - 65 de lei
- livrare in Franta, Irlanda si Elvetia - 80 de lei
- livrare in Finlanda, Suedia si Luxemburg - 100 de lei
Costul de transport pentru livrarile in Europa se va afisa in cosul de produse (in functie de tara de destinatie aleasa) si se va achita cu cardul sau prin transfer bancar la finalizarea comenzii. Nu se livreaza colete in Europa cu plata ramburs.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.
În cazul in care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.