'
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.
În cazul in care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate returna produsele cumparate in ambalajul original, cu continutul intact, in termen de 14 zile de la primire, fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului, folosind un serviciu de curierat rapid cu livrare door to door. Nu se accepta returnarea coletelor in oficii postale sau in lockere de curierat. In cel mult 7 zile de la data returnarii, daca conditiile de returnare sunt indeplinite, SC By Irina Reisler SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate. Aceasta se va face EXCLUSIV prin transfer bancar in contul IBAN al persoanei care a efectuat plata sau care a plasat comanda.
Important: Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu fie desigilate sau folosite /purtate, in cazul bijuteriilor, sa aiba toate componentele, etichetele si sigiliile intacte). Bijuteriile lucrate pe comanda, la solicitarea clientului, sau personalizate (model adaptat la cererea clientului) nu se pot returna. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator, pentru a nu exista riscul deteriorarii la transport. Clientul este responsabil de daunele produse la transport, in cazul unei ambalari necorespunzatoare. Daca se constata ca bunurile sunt depreciate valoric remediabil, va vom comunica acest fapt, precum si costul de remediere a produsului, si vom deduce acest cost din contravaloarea bunurilor returnate. In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric iremediabil, va vom comunica acest fapt, precum si refuzul nostru de a accepta returul acestor bunuri care, evident, nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial (paguba rezultata prin depreciere valorica fiind astfel de 100%).
Datorita naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat, care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor. Returnarea produselor se face numai dupa ce cumparatorul a completat formularul de retur din site in care isi exprima decizia de retragere din contract. Puteti solicita mai multe informatii la contact@irinareisler.ro sau la telefon 0749.286.032.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Daca produsul returnat nu respecta conditiile de mai sus, acesta va fi returnat Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul pe cheltuiala acestuia.
Adresa de returnare a produselor: SC By Irina Reisler SRL - str.Anastasie Panu nr.4, bl.A4, sc.1, et.7, ap.24, sector 3, Bucuresti.
Formularul de retur poate fi completat aici.